Často stačí změnit jeden malý detail, který firmu či tým výrazně posune vpřed

Ondřej Hirman má letité zkušenosti z oblasti poradenství a tréninku, například ve společnostech Krauthammer nebo Dynargie. Realizoval velké projekty pro společnosti Komerční banka, O2 a jiné. Je také spoluzakladatelem společnosti Call To Act, která pomáhá firmám pomocí konkrétních kroků a aktivit dosahovat lepších výsledků.

Tip pro diváky Management tv - nemáte čas sledovat celé video?

Klikněte na čas v závorce v popisu videa a dostanete se přímo na konkrétní téma uvedené na pravé straně.

[00:17] Vznik a význam Call To Act.

[00:57] Vlastní role Ondřeje Hirmana v podpoře obchodu a marketingu.

[01:51] Efektivní využití času manažera.

[02:45] Metodiky k dosahování lepších výsledků.

[03:41] Mladá generace obchodníků a jejich postoje.

[05:00] Přirozená motivace obchodníků.

[06:11] Odhalování lidského potenciálu pro obchod.

[07:03] Časté chyby manažerů obchodu.

 

Články v sérii

Aktuální

Call to Act přináší konkrétní akční plány pro vaše obchodní a marketingové potřeby

Aktuální

Největší chybou marketingu a obchodu ve firmách je, že spolu málo komunikují

Aktuální

Často stačí změnit jeden malý detail, který firmu či tým výrazně posune vpřed

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace