Největší chybou marketingu a obchodu ve firmách je, že spolu málo komunikují

Pavel Friedrich má letité zkušenosti z velkých společností, například Stock Spirits Group nebo JIP Group, kde se věnoval oblasti obchodu a marketingu a vedl obchodní týmy. Je také zakladatelem společnosti vyvíjející pokladní systémy a spoluzakladatelem společnosti Call To Act. 

Tip pro diváky Management tv - nemáte čas sledovat celé video?

Klikněte na čas v závorce v popisu videa a dostanete se přímo na konkrétní téma uvedené na pravé straně.

[00:18] Zaměření firmy Call To Act.

[01:28] Největší chyby obchodu a marketingu.

[02:10] Odlišení Call To Act od konkurence.

[02:49] Postup spolupráce s klienty.

[03:38] Příklady realizovaných projektů.

[04:35] Přístup ke spolupráci v lokálních a mezinárodních firmách.

[05:44] Dosavadní úspěchy.

[07:11] Trendy v oblasti obchodu a marketingu.

[08:18] Pozvánka ke konzultaci a ukázka možné spolupráce.

Články v sérii

Aktuální

Call to Act přináší konkrétní akční plány pro vaše obchodní a marketingové potřeby

Aktuální

Největší chybou marketingu a obchodu ve firmách je, že spolu málo komunikují

Aktuální

Často stačí změnit jeden malý detail, který firmu či tým výrazně posune vpřed

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace