Call to Act přináší konkrétní akční plány pro vaše obchodní a marketingové potřeby

Pavel Friedrich a Ondřej Hirman jsou konzultanty s více než 20letými zkušenostmi z praxe zejména v oblasti obchodu a marketingu. Díky svým znalostem a praxi pomáhají firmám analyzovat “měkké a tvrdé” dovednosti a data a vytváří konkrétní doporučení k akci (call to action) pro zlepšení výkonu celé firmy.

Přehrát zvukový záznam videa

Tip pro diváky Management tv - nemáte čas sledovat celé video?

Klikněte na čas v závorce v popisu videa a dostanete se přímo na konkrétní téma uvedené na pravé straně.

[00:24] Představení Pavla Friedricha.

[00:58] Představení Ondřeje Hirmana.

[02:13] Proč spolupracovat s Call to Act a příklad projektu.

[03:31] Klíč k úspěšné komunikaci mezi obchodem a marketingem.

[04:33] Krátkodobé versus dlouhodobé cíle.

[05:33] KPI a dlouhodobé plánování.

[06:55] Podpora vztahu mezi obchodem a marketingem.

[08:30] Plánování versus realizace.

[10:11] Řešíte podobnou situaci? Pomůžeme vám.

Stáhněte si zvukový záznam videa ve formátu mp3.

Články v sérii

Aktuální

Call to Act přináší konkrétní akční plány pro vaše obchodní a marketingové potřeby

Aktuální

Největší chybou marketingu a obchodu ve firmách je, že spolu málo komunikují

Aktuální

Často stačí změnit jeden malý detail, který firmu či tým výrazně posune vpřed