Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Klíčové vlastnosti úspěšného pracovníka zákaznického servisu
Klientská péče vyžaduje lidi s určitým přístupem. I když někreří lidé považují práci v klientském…
Sedm frází, kterým byste se při komunikaci s klientem měli vyhnout
Jednu věc lze říci mnoha různými způsoby. A úkolem obchodního zástupce nebo pracovníka zákaznického…
Jak se efektivně a s grácií omluvit klientovi?
Omluva na straně firmy směrem ke klientovi je v mnoha případech nezbytná. Pokud vy jako poskytoval…
Šest zásad úspěšné komunikace s klienty v rámci zákaznického servisu
V rámci klientské péče dochází až příliš často ke zbytečným nedorozuměním a nepříjemným situacím,…
Udělejte z vaší značky "love brand"
Přimět zákazníky, aby vaše řešení vnímali jako nejlepší na trhu, je ve vysoce konkurenčním prostředí…
5 způsobů, jak zvýšit loajalitu zákazníků
Abyste získali loajalitu dnešního typu zákazníků potřebujete si s nimi nejprve vypěstovat silné…
Optimalizujte náklady na služby zákazníkům pomocí vizuální asistence
Servisní organizace neustále navrhují inovativní způsoby, jak snížit provozní náklady na služby…
3 trendy v péči o zákazníky, které přinesl letošní rok
Podle studie NICE inContact Customer Experience (CX) Transformation Benchmark firmy letos rapidně…
Jak pomoci vašemu obchodnímu týmu prodávat chytřeji a zvýšit prodej?
Odborníci na prodej se na začátku své kariéry učí, že pokud chtějí vydělat slušné peníze, musí…