Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Pozitivní vyjadřování: Základ úspěšné komunikace s klientem
To, jakým způsobem s klientem mluvíte a jaký komunikační styl zvolíte, má často na výsledek a…
Chcete mít pouze samé spokojené klienty? Čtyři tipy, jak na to
Vztahy mezi obchodníkem a klientem jsou založeny na důvěře a efektivní komunikaci. V tom se nijak…
Pět nejhorších prohřešků, kterých se můžete dopustit v péči o zákazníky
Spokojenost klientů s firmami je do velké míry ovlivněna kvalitou poskytované zákaznické péče.…
Čtyři charakteristiky efektivního zákaznického servisu
Klientský servis hraje klíčovou roli ve spokojenosti a loajalitě zákazníků. Ulehčuje komunikaci mezi…
Applifting povede vývoj healthtechových aplikací pro kanadský technologický gigant Telus. Plánuje obsadit 70 nových pozic
Pražské vývojářské studio Applifting povede pro Telus Health, healthtechovou divizi kanadské…
Čtyři charakteristiky zákaznické péče, díky které vám budou vaši klienti věrní
Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak klienti vnímají celou danou značku. A proto hraje…
Chytrá práce s poptávkou přinese více udržitelnosti než elektromobil. Datová analytika je pro logistiku klíčová
Svět retailu se v posledních letech velmi rychle a výrazně mění. Nároky zákazníků stále stoupají a…
Zásady jednání s rozzlobeným zákazníkem
Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec zákaznického servisu. I…
6 tipů, jak motivovat pracovníky zákaznického servisu a mít tak spokojenější klienty
Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty, je základním stavebním…