Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Pět frází, které vám pomohou získat si důvěru podřízených
Jakýkoliv tým může pracovat efektivně jenom tehdy, když mají jeho členové důvěru ve své vedení. A…
4 tipy pro introverty z řad manažerů
Tradičně si manažera představujeme jako extrovertního člověka, který se všemi rád komunikuje a…
5 tipů, jak si vytvořit silnou osobní značku
Osobní značka. Tedy jakási aura okolo vaší osoby. Nebo to, co si lidé jako první představí, když…
4 tipy, jak efektivně komunikovat se svými podřízenými
Každodenní interakce s podřízenými je jednou z mnoha povinností každého manažera. Platí, že čím…
Čtyři triky, díky kterým si získáte sympatie člověka, se kterým mluvíte
Empatie, tedy schopnost vcítění se do jiné osoby, je nejenom efektivním nástrojem komunikace, ale…
Chcete být efektivním lídrem? Nebojte se mluvit i o nepříjemných tématech
Nejistota, nespokojenost s pracovními podmínkami, interní konflikty, frustrace. To jsou často…
Řeč těla a budování důvěry: Jaká gesta používat při komunikaci s podřízenými
Budování důvěry mezi manažerem a podřízenými je především otázkou správné komunikace a…
Empatie v praxi: 3 tipy pro manažery
Empatie, tedy schopnost vcítit se do druhých, je jednou z klíčových vlastností úspěšného lídra.…
Tajemství úspěšných? Vyzařují sebevědomí. Naštěstí se to dá naučit
Uvažovali jste někdy, co činí úspěšné lidi tak neodolatelnými, že všechny kolem sebe dokáží…