Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Chcete se naučit skutečně efektivně komunikovat? Nesmíte mluvit příliš rychle
Když by měl průměrný člověk vyjmenovat, jaké největší chyby lidé při komunikaci nejčastěji dělají,…
Dobrý manažer musí umět řešit i nepříjemná témata. Zde jsou tipy, jak na to
Manažer tu není jenom od toho, aby svůj tým vedl v době, kdy se vše daří a kdy nepanují žádné…
Jak se naučit vyjednávat a odcházet z každého jednání jako vítěz?
Vyjednávání je proces, během kterého je potřeba najít kompromis mezi oběma stranami a přitom si…
6 komunikačních triků inspirativních lídrů
Co dělá lídra skutečně úspěšným? Především je to schopnost inspirovat lidi okolo sebe a motivovat…
Když mluvíte s podřízenými, dávejte si pozor na svoji řeč těla
Dobrý a efektivní vedoucí týmu musí mít především skvělé komunikační dovednosti. Tím nemyslíme jenom…
Jak si okamžitě získat sympatie kohokoliv, s kým mluvíte?
Každý úspěšný manažer musí umět budovat hodnotné a pozitivní vztahy. A to jak se svými podřízenými,…
Čtyři tipy, jak udělat dobrý první dojem
Ať už jste dlouholetým týmovým lídrem nebo teprve aspirujícím manažerem, pro vaší kariéru a další…
Jak se stát skutečně inspirativním lídrem a motivovat své podřízené?
Jedním z klíčových úkolů jakéhokoliv týmového lídra je motivovat své podřízené. A to nejenom čistě…
Jak znít jako větší profesionál? Naučte se nepoužívat vycpávková slova
„Hm“, „jakoby“, „takže“, „prostě“, „ééé“. Takhle mohou znít vycpávková slova, kterými mnoho lidí v…