Články z oblasti vzdělávání a poradenství
7 tipů, jak s podřízeným vést debatu na nepříjemné téma
Kvality manažera se více než kdy jindy poznají v době krize a ve vyhrocených situacích. A obecně…
Sedm neverbálních signálů, kterým se vedoucí musí vyhnout
Dobrý vedoucí musí působit kompetentně a sebevědomě, zároveň musí umět dobře komunikovat a být…
Jak mluví správný leader?
Být leader, který umí ostatní vést a který dovede své okolí nadchnout pro svoji vizi, neznamená mít…
6 základů neverbální komunikace, které by měl znát každý manažer
Coby vedoucí týmu se nevyhnete tomu, že budete mluvit před lidmi. Budete muset prezentovat výsledky,…
Zásady poskytování efektivní zpětné vazby
Zpětná vazba podřízeným pracovníkům je jedním z nejlepších nástrojů jejich rozvoje. Zásadní roli v …
Pět signálů, že jste mikro-manažer
Mikro-management. Jedná se o praktiku, kdy vedoucí takříkajíc stojí za zády pracovníka a kontroluje…
Naučte se mluvit tak, aby vás lidé rádi poslouchali
Komunikační dovednosti jsou zcela zásadní pro úspěch v jakémkoliv odvětví. Ať už se jedná o soukromý…
Nenechte se při rozhodování ovlivnit strachem
Někteří lídři dokáží i v krizi zachovat chladnou hlavu. Další nepříznivý vývoj situace dokáže…
4 praktické přístupy, jak vytvořit motivační kontext pro váš tým
Úlohou manažera není převzít odpovědnost za motivaci jednotlivců v týmu, ale vytvořit kontext, ve…