Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Chcete si vybudovat zdravé návyky? Poradíme vám, jak na to
Zlozvyky se zdánlivě budují snadno a tak nějak samy od sebe a většinou je poměrně složité se jich…
Teorie time managementu: Čtyři prověřené techniky, které vám pomohou lépe prioritizovat práci
Každý manažer si musí umět dobře zorganizovat čas. Bez toho se mu jeho práce i práce jeho týmu…
„Focus time“: Co to je a proč byste na to měli ve vašem týmu klást důraz?
Termín „focus time“ se do češtiny nepřekládá snadno. Kdybychom se o to přeci jenom pokusili,…
Skoncujte se zbytečnými poradami: Pět tipů, jak je vést efektivně
Týmové porady jsou tak trochu jako návštěvy zubaře. Nikdo je nemá moc rád a všichni na ně chodí jen…
Práce z domova: Čtyři zásady vyvážení osobního života a práce z home office
Alespoň částečná práce z domova se v řadě oborů po pandemii stala víceméně standardem. Stále má však…
Jak se v pěti krocích poučit z neúspěchu: Technika, kterou využijí jak manažeři, tak i jejich podřízení
„Cesta k úspěchu je lemovaná dílčími neúspěchy.“ Podobné citáty zaznívají v seberozvojových textech…
Jak definovat týmové cíle tak, aby k něčemu opravdu byly (a nezůstaly jen na papíře)
Každý manažer by měl vědět, že bez jasně definované vize a cílů pro jednotlivce i celý tým nemohou…
Jste manažer a zároveň perfekcionista? Děláte chybu a doplatí na to celý váš tým
Pracovat pod týmovým vedoucím, který je zároveň perfekcionistou, je pro členy týmu učiněným peklem.…
5 tipů, jak eliminovat zbytečnou komunikaci v týmu
Efektivní komunikace je klíčem k efektivitě celého týmu. Jestliže se komunikace ve vašem týmu…