Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Nejčastější důvody, proč nezvládáte efektivně delegovat práci
Delegování práce je alfou a omegou úspěšného vedení lidí. Mnoho manažerů s touto základní dovedností…
Několik dobrých důvodů, proč byste se měli naučit říkat: „Nebudu to dělat“
Mnoho začínajících, mladých, ambiciózních a perspektivních manažerů si myslí, že čím tvrději budou…
Úplná volnost vs. mikro-management: Jak najít tu správnou rovnováhu při řízení lidí
Každý manažer tak trochu bojuje s nalezením vhodného kompromisu mezi dvěma opačnými póly. A…
Manažer na roztrhání: Jak efektivně vést více týmů najednou
Klasická představa o manažerovi je taková, že dotyčný manažer má na starosti jenom jeden tým…
Management by Objectives: Manažerská technika, která i po 70 letech stále funguje
I když se očekávání zaměstnanců i přístup firem neustále vyvíjí a manažerské techniky se stále…
Jak vybudovat tým, kde spolu všichni spolupracují
Schopnost vzájemné spolupráce a týmový duch jsou základem úspěchu jakéhokoliv týmu. Když se všichni…
5 signálů, že vše až přespříliš analyzujete. A tipy, co s tím dělat
Analytické myšlení a důkladné rozmýšlení důležitých rozhodnutí jsou důležité vlastnosti každého…
Efektivní brainstorming: 4 metody pro manažery a týmové vedoucí
Často můžeme slyšet, že týmy by měly udělat společný workshop, kde proběhne „brainstorming“ nápadů…
Jak na vedení firmy v digitální době
Co se stane, když se zkušený lídr rozhodne udělat radikální krok a přenese celou firmu do online a…