Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Manažer na roztrhání: Jak efektivně vést více týmů najednou
Klasická představa o manažerovi je taková, že dotyčný manažer má na starosti jenom jeden tým…
Management by Objectives: Manažerská technika, která i po 70 letech stále funguje
I když se očekávání zaměstnanců i přístup firem neustále vyvíjí a manažerské techniky se stále…
Jak vybudovat tým, kde spolu všichni spolupracují
Schopnost vzájemné spolupráce a týmový duch jsou základem úspěchu jakéhokoliv týmu. Když se všichni…
5 signálů, že vše až přespříliš analyzujete. A tipy, co s tím dělat
Analytické myšlení a důkladné rozmýšlení důležitých rozhodnutí jsou důležité vlastnosti každého…
Efektivní brainstorming: 4 metody pro manažery a týmové vedoucí
Často můžeme slyšet, že týmy by měly udělat společný workshop, kde proběhne „brainstorming“ nápadů…
Jak na vedení firmy v digitální době
Co se stane, když se zkušený lídr rozhodne udělat radikální krok a přenese celou firmu do online a…
Deset fází změny: Jak změny probíhají na týmové nebo firemní úrovni
Změna, ať už na individuální, týmové nebo institucionální úrovni, pokaždé přináší určitá rizika a…
Cítíte se zahlceni? Poradíme vám, co dělat
Jako manažeři nebo týmový vedoucí nesete odpovědnost nejen za výsledky vašeho týmu, ale i za…
Chcete úspěšně dosahovat vyšších cílů? Zkuste metodu „KASH“
To, že vaše cíle by měly být ambiciózní (ale realistické) a zároveň měřitelné a časově definované,…