Články z oblasti vzdělávání a poradenství

5 signálů, že vše až přespříliš analyzujete. A tipy, co s tím dělat

Analytické myšlení a důkladné rozmýšlení důležitých rozhodnutí jsou důležité vlastnosti každého…

Efektivní brainstorming: 4 metody pro manažery a týmové vedoucí

Často můžeme slyšet, že týmy by měly udělat společný workshop, kde proběhne „brainstorming“ nápadů…

Jak na vedení firmy v digitální době

Co se stane, když se zkušený lídr rozhodne udělat radikální krok a přenese celou firmu do online a…

Deset fází změny: Jak změny probíhají na týmové nebo firemní úrovni

Změna, ať už na individuální, týmové nebo institucionální úrovni, pokaždé přináší určitá rizika a…

Cítíte se zahlceni? Poradíme vám, co dělat

Jako manažeři nebo týmový vedoucí nesete odpovědnost nejen za výsledky vašeho týmu, ale i za…

Chcete úspěšně dosahovat vyšších cílů? Zkuste metodu „KASH“

To, že vaše cíle by měly být ambiciózní (ale realistické) a zároveň měřitelné a časově definované,…

Vybudujte hvězdný tým: Jak poznat, že se kandidát bude hodit k vám do kolektivu

Vybrat ty správné kandidáty je základním předpokladem dobré týmové atmosféry i úspěchu celého vašeho…

Čtyři nepříliš nápadné signály, že jste mikro-manažer

Mikro-manažerů je mezi vedoucími týmů hodně. Ale málokterý z nich by to přiznal. Mnoho z nich to…

„Deadline management“: Jak svému týmu pomoci lépe a chytřeji dodržovat termíny

„Deadline management“ je anglická fráze, která popisuje schopnost plánovat, zadávat a hlavně zvládat…

Výpis 19 z celkem 1642