Články z oblasti vzdělávání a poradenství
„Deadline management“: Jak svému týmu pomoci lépe a chytřeji dodržovat termíny
„Deadline management“ je anglická fráze, která popisuje schopnost plánovat, zadávat a hlavně zvládat…
Tipy, jak efektivně delegovat pravomoci na své podřízené
Skutečně dobrý manažer ví, že aby nebyl zahlcen prací a aby jeho tým mohl dlouhodobě růst a…
Řešte problémy rychle a efektivně: Pěti kroky k vyřešení problému
Při řešení akutního nebo i dlouhodobého problému je nutné se umět rychle (ale správně) rozhodovat a…
4 tipy, jak vést multigenerační tým
V týmu, kde vládne diverzita (a to i ta věková), je síla. Vedení multigeneračního týmu sebou ale…
4 jednoduché změny, které navýší produktivitu vašeho týmu
Chcete navýšit produktivitu svého týmu? Cítíte, že vy a váš tým jste ještě nenaplnili svůj…
Eisenhowerův princip: Jak vám může pomoci zefektivnit organizaci a plánování práce
Efektivní plánování práce je klíčem k úspěchu jednotlivců i celých týmů. Při sestavování seznamu…
Pět tipů, jak ve vašem týmu vybudovat pozitivní vztah ke změně
Technologie se neustále vyvíjí. A s nimi se posouvají i očekávání klientů a pracovníků. Dá se říct,…
Pravidlo „10-10-10“. Co to je a jak vám může pomoci při vedení lidí?
Jestliže se chcete lépe a rychleji rozhodovat, pracovat racionálně a být lepším vedoucím, měli byste…
Musíte se vrátit zpět do kanceláře? Čtyři tipy, jak to vašemu týmu co nejvíce ulehčit
Post-covidový boom home officu pomalu ale jistě odeznívá. Řada zaměstnavatelů, jejichž pracovníci…