Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Mezinárodní vyjednávání aneb Když „ano“ znamená „ne“

V prosincovém čísle časopisu Harvard Business Review vyšel zajímavý článek s názvem Getting to Si,…

Tohle vás mrzet nemusí: Za co byste se nikdy neměli omlouvat

Za určité věci není třeba se omlouvat a vlastně bychom se za ně neměli omlouvat nikdy. Přesto to…

Je příprava strategie naivní a marná činnost?

Někteří lidé tvrdí, že strategie dnes už není potřeba. Byznys však bez strategie nikdy nemůže využít…

Odmítnutí nemusí být hrubé ani nepříjemné

Jedno ze základních pravidel asertivity říká, že pokud s něčím nesouhlasíme nebo něco nechceme, máme…

Důvěra není jen věc plnění slibů

Důvěryhodnost nezískáte jen tím, když vždy splníte to, co slíbíte i když i to je samozřejmě její…

Přestaňte vyhazovat peníze. Naučte se naslouchat

Každý chce být nejprve slyšen. I kvůli tomu je skutečné naslouchání tak vzácné. Bez pečlivého…

Nesabotujte sami sebe při vyjednávání

Vyjednávací schopnosti jsou zásadní pro každého lídra, přičemž ti nejlepší k vyjednávání přistupují…

Co dělat, když zaměstnanec chce dostat přidáno

Chci víc peněz. S touto žádostí za vámi může přijít zaměstnanec s nadprůměrnými výkony, stejně tak…

Mluvíte na veřejnosti? Buďte dramatičtí, ale zodpovědní

Poměrně často vidíme tendenci lídrů používat ústa pouze jako tupý nástroj. Stává se to nejčastěji…

Výpis 622630 z celkem 2140