Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Mezinárodní vyjednávání aneb Když „ano“ znamená „ne“
V prosincovém čísle časopisu Harvard Business Review vyšel zajímavý článek s názvem Getting to Si,…
Tohle vás mrzet nemusí: Za co byste se nikdy neměli omlouvat
Za určité věci není třeba se omlouvat a vlastně bychom se za ně neměli omlouvat nikdy. Přesto to…
Je příprava strategie naivní a marná činnost?
Někteří lidé tvrdí, že strategie dnes už není potřeba. Byznys však bez strategie nikdy nemůže využít…
Odmítnutí nemusí být hrubé ani nepříjemné
Jedno ze základních pravidel asertivity říká, že pokud s něčím nesouhlasíme nebo něco nechceme, máme…
Důvěra není jen věc plnění slibů
Důvěryhodnost nezískáte jen tím, když vždy splníte to, co slíbíte i když i to je samozřejmě její…
Přestaňte vyhazovat peníze. Naučte se naslouchat
Každý chce být nejprve slyšen. I kvůli tomu je skutečné naslouchání tak vzácné. Bez pečlivého…
Nesabotujte sami sebe při vyjednávání
Vyjednávací schopnosti jsou zásadní pro každého lídra, přičemž ti nejlepší k vyjednávání přistupují…
Co dělat, když zaměstnanec chce dostat přidáno
Chci víc peněz. S touto žádostí za vámi může přijít zaměstnanec s nadprůměrnými výkony, stejně tak…
Mluvíte na veřejnosti? Buďte dramatičtí, ale zodpovědní
Poměrně často vidíme tendenci lídrů používat ústa pouze jako tupý nástroj. Stává se to nejčastěji…