Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Sedm komplexů neefektivních "rádobymanažerů"
Jistě všichni známe neefektivní manažery, kteří neumí vést své podřízené a nerozumí vztahům mezi…
Týmová práce je předpoklad úspěchu
Pracovní metody výzkumných i rutinních prací jsou dnes natolik komplikované, že je nemůže řešit…
Zázraky moderních technologií
Cestování je velice nákladné, ale v obchodě se jeho využití zdá být nezbytné. Do jisté míry lze však…
Dovedná komunikace a vedení týmu
Mnoho pracovních problémů má svůj počátek i konec v komunikaci a jednání. Dvě hlavní otázky ukáží,…
Komu můžeme věřit?
Komunikace je nedílnou součástí našich životů. Díky ní také můžeme vést firmu, přijímat nové…
KEEP - nový strategický nástroj pro řízení lidských zdrojů
KEEP je strategický nástroj, který využívá implicitních znalostí organizace k rozvoji vedoucích…
Chvála komunikace
Odborníci se shodují na tom, že jednou s nejdůležitějších manažerských dovedností, které jsou…
Úspěšní manažeři musí občas riskovat
Jistě si všichni vzpomeneme na pravidla, která nám vštěpovali rodiče. Nemluv s cizími lidmi. Nehraj…
Úspěšný vedoucí umí komunikovat
Všechny problémy v zaměstnání jsou obvykle způsobeny nedostatky ve vzájemné komunikaci. Článek se…