Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Oponent je buď ďábel nebo blázen
Všechna šťastná jednání se podobají jedno druhému, ale každé nešťastné jednání je nešťastné svým…
Lék na špatné komunikační návyky
Představte si pracovní prostředí, kde za vámi ostatní přijdou přímo, jestliže se jich něčím dotknete…
I "ne" je odpověď
Když kdokoli řekne něco negativního o vaší firmě, trochu to zabolí. Negativní komentáře mají moc…
Sedm hříchů elektronické pošty
E-mail dnes bývá označován jako zásadní obchodní nástroj. Výzkum společnosti palmOne však ukázal, že…
Kouzelné slovíčko
Jak zní to kouzelné slovo, které nám maminky jako dětem neustále připomínaly, když jsme chtěly o…
Složité rozhodování
To, jak a kdy provádí manažer složitá rozhodnutí, o něm hodně napoví. Zatímco většina manažerů…
Prozradit nebo neprozradit?
V případech jako Enron, Tyco nebo Worldcom není pochyb, že manažeři překročili přípustné hranice…
Handrkovat se nebo přeplatit?
Podnikatelé a manažeři, kteří nemají rádi vyjednávání, jsou jako kuchaři, kteří neumí zacházet s…
Čtyři kroky k vyšší výkonnosti
Dává to smysl, očekávat od zaměstnanců to nejlepší, aby to nejlepší ze sebe opravdu vydali. Pokud se…