Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak poznat, kdy je čas opustit nápad na podnikání
V určitém okamžiku váš podnikatelský záměr buď zafunguje, nebo ne. Když fungovat nebude, musíte to…
Growth hacking není jen pro startupy: Zaveďte strategii rychlého učení
Growth hacking je využíván během celé cesty zákazníka. Cílem je přijít s produktem nebo nápadem,…
Investice s pozitivním dopadem (1/2): Investiční spektrum
Investovat s pozitivním společenským dopadem znamená, že jeden z cílů dané investice je smysluplná…
Jeden, nebo raději více dodavatelů? (2/2)
V předchozím článku jsme viděli, že když lze úkoly snadno oddělit, je obvykle lepší najmout si na ně…
Jak zvolit styl vedení (2/2): I autokratický leadership může být správný
Lidé, kteří jsou povýšeni z člena týmu na vedoucí pozici, nemusejí být vždy charismatičtí. Vedoucí…
Jak zvolit styl vedení (1/2): Dva základní typy leadershipu
Většina kvalifikované práce probíhá v týmu. Práce v týmu však může být obtížná. Někteří kolegové se…
Mikromanagement vs. zmocnění (2/2): Jak zmocnit zaměstnance k samostatnosti
V předchozím článku jsme viděli, proč je mikromanagement nevhodný. Nyní uvidíme, jak v lidech…
Mikromanagement vs. zmocnění (1/2): Co z toho je smrtící pro startupy
Startupy obvykle platí zaměstnancům méně než korporace, které jsou už dobře etablovány. To, co…
Investujte do analytické gramotnosti svých lidí
Data cennější zlata. Kdo s nimi umí lépe pracovat, vítězí. Neexistuje obor, který by digitální…
 
  
  
  
  
  
 