Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Bez disciplíny nikdy nemůžete uspět: Tipy, jak si vybudovat sebedisciplínu
Nehledě na to, jaké jsou vaše dlouhodobé plány (ať už kariérní nebo životní), jednu věc k jejich…
Umělá inteligence: Pět způsobů, jak ji může manažer využít pro zjednodušení každodenní práce
Umělá inteligence je téma, které hýbe světem minimálně poslední dva roky. Asi každý už si alespoň…
Efektivní schůzky neexistují. 3 důvody, proč s nimi i vy ztrácíte čas a peníze
Většinu dne strávíte na schůzkách, které nemají reálný výsledek. Často se jich účastníte úplně…
Pět tipů, jak připravit ambiciózní, ale realistický plán pro váš tým
Plánování a nastavování cílů je jedním z nejdůležitějších poslání manažera. Málokdo ale umí trefit…
Několik jednoduchých kroků, kterými můžete podřízeným pomoct vyvážit osobní a pracovní život
„Work-life balance“, tedy vyvážení osobního a pracovního života, je téma, které se aktuálně hojně…
Jak si vytvořit nový návyk v pěti krocích
Máte dobré nápady a ušlechtilé plány, jak změnit své návyky a jak zlepšit svůj život, ale nedaří se…
Tým snů, co překoná každou překážku: Poradíme vám, jak jej vytvořit
Dnešní, rychlá doba vyžaduje od jednotlivců i týmu vysokou míru přizpůsobivosti, flexibility a…
Time management: 4 nejdůležitější tipy pro manažery, jak si zorganizovat svůj čas
Schopnost zorganizovat si svůj vlastní čas patří k nejzákladnějším dovednostem každého manažera.…
Nepracujte více, ale chytřeji. Co to ale vlastně znamená v praxi?
V odborných a osobně-rozvojových textech často můžeme číst, že abyste dosáhli vyšší produktivity a…