Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Změňte své uvažování o čase
Máte stále pocit, že máte málo času? Pak je na čase změnit způsob, jímž o svém čase uvažujete.…
10 rad, jak se vyhnout propouštění
Spousta firem volí propouštění jako jasný způsob snižování nákladů. A přitom jsou i jiné možnosti,…
Proč zkusit externího facilitátora?
Úkolem takzvaných facilitátorů je moderovat diskusi při poradě či jiném skupinovém setkání tak, aby…
S čím musí počítat každý manažer?
Lidé, kteří teprve vstupují do manažerské role, si často neuvědomují nástrahy řízení lidí. Zpravidla…
Opravdu znáte své priority a věnujete se jim?
Chceme-li řídit svůj čas, musíme umět řídit sami sebe. Znamená to především neplést si…
Dobrý a efektivní není totéž
Efektivní lídr úspěšně dosahuje svých cílů. To však neznamená, že je to také dobrý lídr, jelikož…
Direktivní manažerský styl je jen pro nováčky
Každý lídr by měl být zároveň manažerem a koučem. Zatímco manažerský styl vedení je více direktivní…
Proč nejste dobrý šéf?
Jistě chcete být dobrým šéfem, zároveň však také víte, že jen chtít nestačí. Zkuste se proto zaměřit…
Jak neztrácet čas a produktivitu vašeho týmu
Efektivní využití času v týmu je klíčovým předpokladem společného úspěchu. Manažer týmu by proto měl…