Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Není obchodník jako obchodník
Na počátku uzavírají většinu obchodů zakládající členové firem. S rozvojem firem je pak třeba…
4 tipy, jak získat publikum
Odborníky nepřestává udivovat, kolik velice inteligentních lidí a expertů ve svých oborech neumí…
Jak na reference
Reference jsou výborný prostředek propagace. Dodají vám důvěryhodnost podporu třetí strany. Už to…
Vše, co jste se naučili o veřejném vystupování je špatně
Lidé si mezi sebou již dlouhé roky předávají řadu mylných rad o veřejném vystupování. Pravdou…
E-maily, které zabodují
E-mailové schránky se den ode dne plní věším množstvím špatně navržených marketingových zpráv.…
Jak na komunikační dovednosti
Komunikační dovednosti jsou velice důležité pro úspěšný styk se zákazníky. Přesto řada firem…
Studie: Životní a obchodní partneři
Pohlaví společníků, jejich vztah a obor podnikání výrazně ovlivňují rozdělení kompetencí a styl…