Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Několik rad pro oběd s klientem
Bavit klienty je ošidná věc. Když se nesnažíte vymyslet, zda bude lepší zmínit váš nový produkt…
Delegování vám úsměv zachrání
Řada manažerů neumí správně delegovat. V podstatě to není ani překvapující, protože ani jim nemusel…
Houfem ovečky
Vůdcovství je vždy populární. V dobách enormní potřeby je však nutné umět odlišit dobré a silné…
Komunikace je základ
Efektivní komunikace vyžaduje více než sdílení informací. Jde především o budování důvěry, což platí…
Desatero úspěšných obchodníků
Úspěšní obchodníci disponují na rozdíl od ostatních lidí některými zvláštními charakteristikami.…
Vůdcovství v dobách změn
V dobách změn a rozruchu se od vůdců očekává, že budou autentičtí a důvěryhodní. Lidé hledají…
Znalosti a pracovní prostředí
Firmy často nedoceňují skutečnost, že práci znalostních pracovníků výrazně ovlivňuje i fyzické…
Berte obchod osobně
Lidé se dopouštějí zásadní chyby, když k budování obchodních vztahů přistupují jinak než k osobním…
Desatero ochrany spotřebitele v EU
Podpora spotřebitelských práv, prosperita a dobré životní podmínky patří mezi základní hodnoty…