Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jak odpovídat na negativní hodnocení klientů na internetu

Forbes.com nedávno přinesl informaci, že 90% zákazníků se během minulého roku při výběru nového…

Děláte dobrý dojem na klienty? Odpovězte si na těchto 10 otázek

Působíte dobře na klienty? Odpověď na tuto otázku vám bohužel sami zákazníci zpravidla nedají. Pokud…

Vytvoření komunity na sociální síti? Pouhý mýtus

Spolu s rozvojem sociálních sítí, jako je Facebook, LinkedIn nebo Twitter, roste i zájem společností…

"Chci vše teď hned!" aneb specifika mladých zákazníků

V současné době dospívá do produktivního věku generace lidí, která se od těch předchozích výrazně…

9 rysů dokonalé zákaznické péče

I přestože ceny a kvalita produktů hrají v obratu každé společnosti zásadní roli, je to často právě…

Jak získat nového zákazníka (3/3)

V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se dostat k zákazníkovi.…

Jak získat nového zákazníka (2/3)

Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (akvizice) má tři klíčové…

Jak získat nového zákazníka (1/3)

Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny obchodní organizace.…

Čtyři kroky ke zdokonalení péče o VIP klienty

Věděli jste, že pro většinu společností platí, že 80 % jejich zisku pochází od pouhých 20 % jejich…

Výpis 217225 z celkem 455