Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Procesní paralýza: Co to je a proč je tak škodlivá pro klientskou péči?
V oblasti organizace práce a řízení zdrojů se můžeme setkat s termínem „procesní paralýza“…
9. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky
Radikální změny v zákaznickém chování a vliv byznysových a společenských trendů jako digitalizace,…
Tipy, jak z jednorázového klienta udělat klienta dlouhodobého
Jedním ze zlatých grálů prodeje je umění přetavit jednorázového klienta na klienta dlouhodobého a…
Tajemství věrnosti klientů: Jak mít spokojené a loajální zákazníky
Najít, oslovit, přesvědčit a zaučit nového klienta zpravidla stojí mnohonásobně více, než si udržet…
Několik rad, jak váš zákaznický servis snadno upravit na míru jednotlivým klientům
Personalizace, tedy úprava určité služby nebo produktu na míru jednotlivým klientům, je mezi…
Jak vylepšit zákaznické centrum: Inspirujte se u britské pobočky Costa Coffee
Zákaznický servis je výkladní skříní vaší firmy. To, jak zástupci vaší firmy interagují se zákazníky…
Zlepšete firemní „CX“: Pět tipů, jak jednoduše vylepšit zkušenost vašich klientů s vaší firmou
„CX“, neboli „customer experience“, je výraz, který odkazuje na to, jak dobrou (nebo špatnou)…
Čtyři signály, které ukazují, že vám vaši klienti nedůvěřují
Důvěra je základem každého obchodního vztahu. I pokud nabízíte ten nejlepší produkt nebo službu,…
Sedm tipů, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit loajalitu vašich klientů
Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Zde je sedm tipů, jak pomocí zákaznického…