Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Digitální automatizace (2/2): Inovativní řešení přinesou pracovní místa
Když Stepes (startup, který nabízí překlady v reálném čase, a který jsme zmínili v předchozím…
Digitální automatizace (1/2): Žádná práce a žádná budoucnost?
V blízké budoucnosti zanikne vlivem technologií mnoho prací. Tempo, kterým se to stane, má bát…
Autonomní vozidla: Konec rozhlasových stanic?
Autonomní vozidla mohou na silnicích jezdit v masivních počtech již za 10-20 let. Dopad to bude mít…
Co současní a budoucí zaměstnanci očekávají od technologií?
Goldman Sachs odhaduje, že virtuální a rozšířená realita vytvoří trh, který do roku 2025 vyroste až…
10 trendů umělé inteligence pro marketéry
Strojové učení a další oblasti umělé inteligence zlepší spotřebitelskou zkušenost na cestě k nákupu…
Internet věcí: Co to je a jak v blízké budoucnosti ovlivní obchod
O Internetu věcí (v angličtině Internet of Things) se intenzivně mluví již několik posledních let.…
Spotřebitelé nerozumějí svým telefonům a prodejcům a vývojářům je to jedno
Smartphony a mobilní aplikace jsou stále sofistikovanější, ale také složitější. Bohužel o nich často…
Nebojte se zákaznické zkušenosti (2/2): Návod na úspěch
V předchozím článku jsme se dozvěděli, že zákaznická zkušenost je širší problematika než pouhý…
Nebojte se zákaznické zkušenosti (1/2): Nepleťte si ji se zákaznickým servisem
Disney, Starbucks a Amazon jsou společnosti působící v různých odvětvích. Něco však mají společné:…