Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Zahájení komerčního provozu sítí 3G v Japonsku a v Evropě
Největší japonský mobilní operátor, společnost NTT DoCoMo, se rozhodl spustit k 1. 10. 2001 první…
Mobilní technologie nemusí mít společný původ
Mobilní řešení pro podporu produktivity práce (e-mail, kalendář atd.) často využívají jinou…
Deutsche Telekom má s UMTS velké plány
Vedení německé telekomunikační společnosti **Deutsche Telekom (DT)** poodhalilo plány na zavádění…
Odhad vývoje na světových trzích v příštích dvou letech
V poslední době je velice moderní zveřejňovat nejrůznější trendy. Také centrum pro obchodní inovace…
Inteligentní call centrum - automatizace pravidel obchodování
Současný trend zavádění samoobslužných aplikací (zejména v oblasti systémů pro řízení vztahů se…
Call centrum budoucnosti
Call centra, která vznikala od počátku 90. let, podporovala v první řadě služby zákazníkům…
Jak může integrace počítačové telefonie napomoci zvýšení produktivity
Call centra se v posledních letech stala základním prostředkem kontaktu se zákazníky. Jsou efektivní…
Technologie PLT se stává součástí telekomunikačního trhu
S koncepcí technologie PLT (číslicová komunikace po silovém vedení) přišla v roce 1997 společnost **…
Počítače do dlaně se stávají platformou pro podnikové aplikace
U firem je patrná rostoucí potřeba integrovat bezdrátová zařízení do obchodních procesů. Cíl je…