Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (II. díl)
V minulém článku jsme se věnovali prvním dvěma bodům v osvědčeném konceptu 5P: “Přípravě” a “…
Obsahový marketing v roce 2019: Jak ho dělat správně (2/2)
V předchozím článku jsme viděli několik doporučení pro obsahový marketing na nový rok. Teď se…
Obsahový marketing v roce 2019: Jak ho dělat správně (1/2)
Technologie budou i nadále měnit podobu marketingu. Marketéři, kteří se učí ovládat nové nástroje,…
Jak dosáhnout 90% úspěšnost na akvizičních návštěvách? (I. díl)
V rámci naší konzultační společnosti jsme se během deseti let účastnili více než 2 000 akvizičních…
Přežije společnost Apple? (2/2)
V předchozím článku jsme viděli, co chystá Apple. Teď se podívejme, jak je na tom v porovnání s…
Přežije společnost Apple? (1/2)
Spekulace a pochybnosti ohledně společnosti Apple v současné době přibývají. V poslední době tato…
Vyjednávání v napjatých situacích (2/2): Buďte proaktivní
V předchozím článku jsme na příkladu farmaceutického průmyslu viděli, jak nedostatek času může ve…
Vyjednávání v napjatých situacích (1/2): Příklad z farmaceutického průmyslu
Při vyjednávání je nutné dvakrát přemýšlet před tím, než se rozhodnete pro tu nejméně špatnou…
Proč elektromobily ještě nejsou všude: 4 rozšířené mýty (2/2)
V předchozím článku jsme zjistili, které mýty o e-automobilech možná brání jejich širšímu přijetí.…