Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak na reklamní zprávy na sociálních sítích?
Kdy je možné uživatelům posílat reklamní zprávy na sociálních sítích? Jaká pro to platí pravidla?
V businessu neznamená rychleji také kvalitněji
Myslím si, že jedna věc se z podnikání v poslední době maličko vytrácí. Alespoň se nám to tak jeví,…
Jak prodávat z očí do očí – nová kniha Iva Tomana
Knihu Jak prodávat z očí do očí označuje její autor Ing. Ivo Toman jako kuchařku tipů, triků a fíglů…
6. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky
Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln koronakrize, válka, inflace jsou…
6 tipů na excelentní zákaznickou péči
Poskytování vynikajících služeb je základem každého úspěšného podnikání, obzvláště přímo v segmentu…
Češi se kvůli covidu naučili platit kartou. V restauraci utrácí o 133 % více než před pandemií
Gastronomii a cestovnímu ruchu se po dvouletém útlumu opět začínají vracet zákazníci. A to tak…
V prvním kvartále 2022 rostla e-commerce o 9 %
Oblast e-commerce v České republice stále roste. Za první tři měsíce letošního roku dosáhl obrat…
Danone završilo akvizici společnosti Nutricia
Společnost Danone a společnost Nutricia v České republice a na Slovensku od ledna tohoto roku…
Ztrácíte se „uvnitř krabice“?
Znáte z angličtiny termín „Think outside the Box“ - tedy dívat se na věci jiným pohledem,…