Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Zavádění nezbytných změn: Lidé musí být na prvním místě
Kdy nastane ten zásadní moment, který rozhodne o tom, zda váš plán změny uspěje, nebo pohoří? Je to…
Jak odpovídat na otázky, které dostanete při prezentaci
Když máte při prezentaci to štěstí a jsou na vás směřovány dotazy, není čas poddávat se pocitu…
Vzdálené týmy: Nejsou vaše předpoklady nebezpečné?
Mnoho manažerů si stěžuje na to, že během online porad všichni použijí tlačítko mute a věnují se…
Jste nepřátelští a nadmíru soutěživí? Jde vám o zdraví
Snažíte se ostatní překonat, jste agresivní a nesmiřitelní? Lidé, kteří jsou vysoce soutěživí, mohou…
Jak excelovat v jednání
Obchodní jednání mnoho lidí vidí jako souboj, ve kterém musíte porazit soupeře. Pro dosažení těch…
Emoční inteligence vyžaduje emoce i inteligenci
Od té doby, kdy začala emoční inteligence být brána vážně, se z manažerů často stalo něco na způsob…
Jak posílit spolupráci, když je váš tým virtuální
Dnes jsou týmy často rozptýleny. Už dávno není standardem, že by celý tým pracoval v jedné budově,…
Nejsou vaše nejsilnější stránky ve skutečnosti slabinami?
Všichni se shodneme, že některé osobní charakteristiky a kvality jsou obvykle žádoucí a přínosné pro…
Smysl a přínosy koučovacího přístupu k řízení lidí
Manažeři, kteří při řízení svého týmu neuplatňují prvky koučování, přicházejí o efektivní nástroj…