Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Neotravujte už ostatní: Pište lepší e-maily
Jak komunikujete v e-mailu, je důležité. Někdy nebo i často totiž to, co píšete ve zprávách, může…
Kdo chce být profesně úspěšný, musí se starat sám o sebe
Zapomněli jste na sebe? Tak to není dobré. Péče o vás samotné není v žádném případě rozmazlenost…
Zákazník nemá vždy pravdu. Co s tím?
Nejen lidé působící na volné noze, ale také podniky musí často vážit, jak budou zacházet se svými…
Jak přemýšlet o kulturní inteligenci a rozmanitosti
Jste zaměstnavatel, který skutečně chce brát různorodé pohledy na věc vážně a využít tak diverzity…
Pochlebování vyvolává zášť a poškozuje ředitele i firmy
Když si manažeři získávají přízeň svých nadřízených pochlebováním, může to být nebezpečné nejen pro…
Jak vyhrát jednání s agresivními protivníky
Snaha o dominanci, která může vést až k zastrašování či šikaně druhých, není na pracovištích…
Automatizovaný svět potřebuje lídry emocí
Vyvolávají ve vás extrémní předpovědi automatizované budoucnosti úzkost? Společnost už nevěří, že by…
Jak vést virtuální tým k výsledkům
Naučte se, jak lépe vést své lidi, i když jste od daleko. Cíl zůstává stále stejný, jako když jde o…
Diverzita a mezikulturní spolupráce zvyšují kreativitu
Blízký vztah s osobou z jiné kultury může posílit vaši kreativitu. Lidé v cizí zemi, kteří se zapojí…