Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Odmítnout lze i ředitele
Na vážně míněnou žádost se těžko říká ne, a o to hůře se odmítá žádost vznesená šéfem firmy. Autor…
Vedoucí pracovník by měl podporovat mezilidské vztahy v týmu
Každý vedoucí pracovník by se měl snažit o to, aby všichni jeho podřízení vzájemně spolupracovali a…
Psychoterapie pomáhá vedoucím pracovníkům nalézt psychickou rovnováhu
Když selže komunikace v podniku a mezilidské vztahy se vyhrotí, nastávají problémy. Vedoucí…
Ke strategii správy znalostí musí přispívat všichni zaměstnanci
Každé vytváření a implementace strategie v rámci organizace je složité. Zvláště jedná-li se o…
Interpersonální dovednosti jsou pro úspěch organizace klíčové
Zaměstnanci firem, které chtějí uspět v konkurenci, musí mít kromě talentu také interpersonální…
Správa znalostí, znalostní organizace a odborníci v oboru znalostí
Článek se zabývá definicí správy znalostí a jejím přínosem pro společnosti. Dále poskytuje firmám…
Správa a sdílení znalostí musí vycházet z vnitřní motivace lidí
Znalosti jsou pro moderní organizace klíčovým majetkem. Vedoucí pracovníci chápou potřebu sdílení…
Konkurenční zpravodajství - legální špionáž
Konkurenční zpravodajství by se dalo s trochou nadsázky přirovnat ke špionáži, s tím rozdílem, že je…
Jak správně zvládat informativní telefonní hovory
Informativní telefonní hovor pracovníka personální společnosti s potenciálním klientem (ozn. OBEC)…