Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Co dělat, když jsou požadavky vedení firmy v rozporu s potřebami vašeho týmu?
Týmovým manažerům se z různých důvodů někdy může stát, že se ocitnou mezi dvěma mlýnskými kameny. A…
Manažer a vyjednavač v jednom: Tipy, jak se naučit efektivně vyjednávat
Jednou z měkkých dovedností, které musí umět každý úspěšný manažer ovládat, je schopnost…
Emoční inteligence jako přísada úspěchu
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí,…
Pět komunikačních faulů, kterých se nesmíte dopustit při zavádění změny
Zavádění změn sebou vždy přináší určité „porodní bolesti“ a nevyhnutelnou averzi ze strany lidí,…
Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka
Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes…
Nedaří se vám vybudovat úspěšnou osobní značku? Zde jsou čtyři možné důvody
Vybudování úspěšné a atraktivní osobní značky vám zajistí úspěch nejenom v osobním životě, ale…
Pět tipů pro manažery, jak být zdravě asertivní
Schopnost rychle se rozhodovat, odhodlání „tlačit“ svůj tým dopředu nebo ochota vydobýt u vyššího…
Stoický klid: Jak udržet emoce na uzdě, když se konverzace vyostří
Týmový manažer by měl jít ostatním příkladem a měl by si umět udržet chladnou hlavu i ve vyostřených…
Proč musí manažeři umět dobře naslouchat – a jak na to
Jednou z nejdůležitějších komunikačních dovedností týmových manažerů je schopnost naslouchat.…