Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Přilákejte klienty na vizitku
Řekněme, že jste právě nastoupili do nové funkce. Setkáte se s významným potenciálním klientem a…
Na cestě k asertivitě
Něco děláte a potřebujete pomoc druhého člověka. Můžete o ni požádat, vyžadovat ji nebo sedět a…
Jak vybírat obchodní dárky
Dárky, které vybíráte pro své obchodní partnery, o vás mnohé vypovídají. Ukazují, jak své partnery…
Jak vést dialog se zaměstnanci
Představte si, že se až z 360stupňového hodnocení dozvíte, že se vaši podřízení necítí příliš…
Několik rad pro oběd s klientem
Bavit klienty je ošidná věc. Když se nesnažíte vymyslet, zda bude lepší zmínit váš nový produkt…
Komunikace je základ
Efektivní komunikace vyžaduje více než sdílení informací. Jde především o budování důvěry, což platí…
Nerozhodnost škodí
Manažeři se často potýkají s nerozhodností, což jim přináší problémy v pracovním i osobním životě.…
Berte obchod osobně
Lidé se dopouštějí zásadní chyby, když k budování obchodních vztahů přistupují jinak než k osobním…
Čas vypnout mobilní telefon
Dva nedávné průzkumy společnosti NFI Research, které proběhly mezi manažery na území Spojených…