Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Umíte naslouchat?
Řada manažerů si automaticky myslí, že umí naslouchat. Často je pak překvapená, když zjistí, že…
Sledujete své vyjadřování?
Bez ohledu na to, zda mluvíte na veřejnosti, s investorem nebo se zákazníkem u oběda, kvalita vaší…
Vůdce komunikuje postojem a chováním
Efektivní vůdce musí umět komunikovat. Mluví jasně a předkládá logické a přesvědčivé argumenty. Umí…
Neshoďte se nesprávným používám titulu
Při práci se setkáváte s řadou lidí, kteří se honosí nějakým titulem. Vyvarujte se trapným situacím…
Jak správně komunikovat vůdcovskou vizi
Každý vůdce má nějakou vizi, která se odvíjí od celkové vize firmy. Bez toho, aby uměl správně…
Při prvním dojmu se všechno počítá
Člověk může na první pohled působit důvěryhodně a příjemně, stačí však jen pár vteřin hovoru a…
10 tipů pro budování kontaktů
Budování kontaktů, tzv. networking, slouží podnikatelům k propagaci jejich byznysu, rozšiřování sítě…
Manažera dělá komunikace
Dříve byli manažeři ve svých funkcích díky odborným znalostem a schopnostem. Dnes je však pro ně…
Na jednání do Číny s čínskou etiketou
Největší spotřebitelský trh 21. století bude v Asii, konkrétně v nejlidnatější Číně. Ten, kdo se…