Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak se stát úspěšným vyjednavačem
Vyjednávání může být záležitostí obchodu se zákazníky, ale i běžné komunikace se zaměstnanci.…
Vůdcovství směrem nahoru
Vůdcovství závisí na schopnosti přesvědčit. Musíte dát lidem důvod, aby věřili tomu, za čím stojíte…
Kdy nekomunikovat e-mailem?
Díky e-mailu by manažeři teoreticky mohli pracovat celé dny bez toho, aby se s někým setkali tváří…
Porada není divadlo jednoho herce
Porady většinou ničeho nedosáhnou, dominuje-li diskusi jeden člověk. Jak se toho vyvarovat? -…
Komunikační dovednosti pro lídry a manažery
Lídři a manažeři potřebují rozdílné dovednosti. V určitých směrech se sice překrývají, přesto však…
Kdy držet jazyk za zuby?
Vůdcové si často myslí, že usilují o zlepšování kvality myšlenek druhých. Ve skutečnosti se však jen…
Jak zlepšit osobní kouzlo
Stalo se vám někdy, že jste se cítili být jen napůl součástí…
Desatero špatného budování kontaktů
Úspěchu v budování obchodních kontaktů lze dosáhnout až ve chvíli, kdy vám členové skupiny, na…
Jak na efektivní komunikaci při společenských setkáních
Efektivní komunikace je klíčem k budování silných vztahů s ostatními. Uvědomte si, že první dojem…