Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jak na nečekanou kritiku
Přijmout jakoukoli kritiku je obtížné. Nejnáročnější je to v&…
Konflikty řešte co nejdříve
V každém týmu nastávají konfliktní situace. Právě…
Telekonference efektivněji
Rostoucí potřeba snižování nákladů, ale i globální roz&…
5 kroků k efektivnější krizové komunikaci
Žádná firma se nevyhne krizovým situacím. Je proto na místě sezn&…
Odmítnutí nemusí bolet
Umět říci „ne“ patří ke stěžejním manažerským dovednostem.…
Jak říkat obtížné věci
Sdělovat obtížné věci, ať už soukromě, nebo širšímu publiku, nen&…
Jak říci „ne“
Říci nadřízeným, že nemůžete přijmout další odpovědnost nebo…
Naslouchat jako profesionál
Schopnost naslouchat druhým patří ke klíčovým předpokladům úspě&…
Jak komunikovat s negativními lidmi?
První rada zní omezit kontakt na minimum, snažit se negativním lidem zcela…
Výpis 1324 až 1332 z celkem 2133