Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Co chybí vaší prezentaci?
Jednou z cest, jak propagovat vaši organizaci, vaši práci nebo vás jako osobnost jsou veřejná…
7 kroků k zdravé manažerské asertivitě
Každý manažer musí být asertivní, nikoli však do té m&…
Jak vypadat profesionálně na videu
Jen pomocí Skype lidé protelefonují 300 miliard minut ročně, z nichž polovina…
Berte konflikty jako příležitosti
Žádný lídr se nevyhne konfliktům na pracovišti. I kdyby se o to…
Desatero aktivního naslouchání
Schopnost naslouchat dává lidem, s nimiž komunikujeme najevo, že si jich váž&…
Jak se lépe rozhodovat
Dobrý manažer se musí umět rozhodovat, což znamená také umět riskovat…
Co neříkat zaměstnancům?
Říkat zaměstnancům věci, které jim nijak nepomůžou, je velmi jednoduché. Hor&…
Jak se stát dobrým facilitátorem
Facilitátor neboli odborník na vedení diskuse má za úkol ř&…
Předpoklady úspěšného řízení směrem nahoru
„Manage up“ neboli řídit směrem nahoru znamená převzít iniciativu…
Výpis 1216 až 1224 z celkem 2133