Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Novoroční předsevzetí pro rok 2023: Zlepšete své komunikační dovednosti
S novým rokem přichází i čas předsevzetí. Pokud i vy považujete konec roku za ideální okamžik na…
Virtuální komunikace: V čem je jiná než ta tradiční a na co si při ní dát pozor?
Zaměstnanci čím dál častěji vyžadují alespoň částečný home office a zaměstnavatelé jim mnohdy…
Nejčastější důvody, proč vázne komunikace v rámci týmu
Efektivní komunikace je základ úspěchu jakéhokoliv týmu. Bez rychlé, jasné a bezproblémové…
Nejčastější chyby, které dělají manažeři při komunikaci s podřízenými
Dobrý manažer musí být víceméně mistrem komunikace. Musí nejen umět efektivně předávat podřízeným…
Jak komunikovat s podřízenými, když si firma prochází krizí
Nejisté ekonomické výhledy, inflace, rostoucí ceny energií. To vše jsou témata, která se v…
Umění přesvědčovat: 5 tipů, jak docílit, aby druhý člověk změnil názor
Manažer musí být tak trochu psycholog. Musí mít skvělé vyjednávací schopnosti a musí umět své okolí…
Poznejte z řeči těla, že se vás někdo snaží obelhat
Práce manažera týmu z velké části sestává z komunikace s lidmi. Manažer musí jednat se svými…
Sedm zásad efektivní manažerské komunikace
Jedním ze základních kamenů efektivního leadershipu je komunikace. Každý úspěšný manažer, který chce…
Jak působit jako manažer lidsky (ale neztratit nic ze své autority)
Základem úspěšného leadershipu je vzájemná důvěra mezi vámi (manažerem) a podřízenými. Ti vám ale…