Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Jaké jsou nejčastější chyby začínajících manažerů?
Manažer sem, manažer tam, manažer všude kam se podívám… Mnoho lídrů se ke svým postům dostalo…
Jak z vás aktivní naslouchání udělá lepšího lídra
Stalo se vám někdy, že úsilí vašeho jinak výkonného zaměstnance najednou stagnuje nebo dokonce…
Kritizovat v soukromí není vždy nejlepší
Někdo z vašich kolegů nepodává takové výsledky, jak by měl, a brzdí tím týmový výkon. Vezmete si jej…
Proč mlčí?
Manažeři si často stěžují, že jejich lidé na poradách mlčí. Očekávají kreativní nápady nebo alespoň…
Kdy říci "ne"
Pro komunikaci s nadřízenými či se zaměstnanci platí totéž co pro komunikaci se zákazníky nikdo…
Máte důvěru svých podřízených?
Určitě to znáte jako zaměstnanec. Máte šéfa, který dělá očividné chyby v řízení a motivaci svých…
Šéf LinkedInu radí: Jak zkrotit e-mail
Pokud chcete dostávat méně e-mailů, pište méně e-mailů. To je zlaté pravidlo úspěšného řízení…
Jak vést koučovací rozhovory se zaměstnanci
Tzv. koučovací přístup k řízení lidí je dnes běžnou součástí leadershipu. Od lídrů se očekává, že…
Výjimeční šéfové myslí na své lidi
Dobrý šéf je dobrý organizátor, umí se rozhodovat a zajistit realizaci důležitých věcí. Výjimečný…