Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Sedm zvyků, díky kterým si zvýšíte sebevědomí
Dlouhodobě úspěšný manažer, stejně jako kdokoliv, kdo na manažerskou funkci aspiruje, musí…
Šest zásad neverbální komunikace, kterých se musí držet manažeři
Úspěch manažerů závisí nejenom na jejich tvrdých dovednostech a schopnosti organizovat práci svého…
Pět netradičních vyjednávacích taktik, které vždy zafungují
Vynikající vyjednávací schopnosti patří k nutné výbavě úspěšných lídrů. Umět vyjednávat s kolegy, s…
5 frází, které vám pomohou ostatním ukázat, že dobře nasloucháte
Manažeři musejí umět dobře komunikovat. Ale ještě lépe musejí umět naslouchat. Naslouchání je jedním…
Co dělat, když jsou požadavky vedení firmy v rozporu s potřebami vašeho týmu?
Týmovým manažerům se z různých důvodů někdy může stát, že se ocitnou mezi dvěma mlýnskými kameny. A…
Manažer a vyjednavač v jednom: Tipy, jak se naučit efektivně vyjednávat
Jednou z měkkých dovedností, které musí umět každý úspěšný manažer ovládat, je schopnost…
Emoční inteligence jako přísada úspěchu
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí,…
Pět komunikačních faulů, kterých se nesmíte dopustit při zavádění změny
Zavádění změn sebou vždy přináší určité „porodní bolesti“ a nevyhnutelnou averzi ze strany lidí,…
Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka
Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes…