Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Sedm zvyků, díky kterým si zvýšíte sebevědomí

Dlouhodobě úspěšný manažer, stejně jako kdokoliv, kdo na manažerskou funkci aspiruje, musí…

Šest zásad neverbální komunikace, kterých se musí držet manažeři

Úspěch manažerů závisí nejenom na jejich tvrdých dovednostech a schopnosti organizovat práci svého…

Pět netradičních vyjednávacích taktik, které vždy zafungují

Vynikající vyjednávací schopnosti patří k nutné výbavě úspěšných lídrů. Umět vyjednávat s kolegy, s…

5 frází, které vám pomohou ostatním ukázat, že dobře nasloucháte

Manažeři musejí umět dobře komunikovat. Ale ještě lépe musejí umět naslouchat. Naslouchání je jedním…

Co dělat, když jsou požadavky vedení firmy v rozporu s potřebami vašeho týmu?

Týmovým manažerům se z různých důvodů někdy může stát, že se ocitnou mezi dvěma mlýnskými kameny. A…

Manažer a vyjednavač v jednom: Tipy, jak se naučit efektivně vyjednávat

Jednou z měkkých dovedností, které musí umět každý úspěšný manažer ovládat, je schopnost…

Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí,…

Pět komunikačních faulů, kterých se nesmíte dopustit při zavádění změny

Zavádění změn sebou vždy přináší určité „porodní bolesti“ a nevyhnutelnou averzi ze strany lidí,…

Jak prezentovat: 12 kroků, které z vás udělají sebevědomého řečníka

Prezentace. Slovo, které u mnoha lidí vyvolává lehké napětí nebo rovnou paniku. Bušení srdce, třes…

Výpis 19 z celkem 2148