Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Pět dovedností, na kterých byste měli coby vedoucí zapracovat v roce 2025
Je tu rok 2025 a s ním i ideální čas, abyste si udělali malý audit svých dovedností. A abyste si…
Nesouhlasí podřízení s vaším návrhem? Několik tipů, jak je přesvědčit
Vedoucí týmu musí umět své podřízené inspirovat a motivovat. A musí je také umět přesvědčit o…
Několik tipů, jak coby manažer lépe a efektivněji komunikovat
Vedení lidí je z velké části o přímé interakci s podřízenými. Platí proto všeobecné pravidlo, že…
Martin Rejhon, ICT Pro: Rovnováha mezi empatií a odvahou je základem komunikace každého manažera
Komunikace je základem úspěšného manažera, který musí nejen rozumět své odbornosti, ale také…
3 způsoby, jak vylepšit vaše konverzace s podřízenými
Vztahy na pracovišti se budují především skrze efektivní a empatickou komunikaci. Ať už jde o běžný…
Efektivní (a populární) týmové porady: 3 tipy, jak na ně
Už jste někdy odcházeli z porady s pocitem, že jste místo produktivity ztratili hodinu času? Nejste…
Jak se naučit mluvit tak, že vás lidé budou opravdu poslouchat
Schopnost komunikovat tak, aby vás lidé opravdu poslouchali, je jednou z klíčových dovedností…
Staňte se oblíbeným vedoucím v těchto čtyřech krocích
Úspěšný manažer je ten, kdo dovede se členy svého týmu budovat pevné a dlouhodobé vztahy. Být…
I manažeři musí umět říkat „Ne“: Jak nastavit hranice, ale nebýt zbytečně prudérní
Vedení týmu není jen o delegování úkolů a podporování kreativity, ale také o nastavování hranic.…