Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Pěti kroky k lepší organizovanosti vašeho týmu
Úspěch týmu vždy podmíněn systematičností, týmovým duchem, vysokou pracovní morálkou členů týmu a…
Čtyři tipy, jak zefektivnit ranní porady
Rychlé porady ráno před začátkem samotné práce mohou být skvělým způsobem, jak váš tým připravit na…
Čtyři rady, jak se umět rychle a efektivně rozhodovat
Vedení lidí často přináší situace, kdy je manažer postaven před rozhodnutí, které je třeba učinit…
Jak svému týmu rozdělit úkoly předtím, než odjedete na dovolenou
Blíží se čas dovolených a i manažeři týmu musí své ovečky na nějaký čas opustit. Abyste během své…
Případová studie z oblasti interim managementu: Limity rodinných firem aneb správná míra řízení a cítění
Rodinné firmy v České republice tvoří asi 85 procent všech soukromých podniků. Tato data vzešla z…
Jak dát podřízeným volnost, ale neztratit kontrolu
Delegování práce je jednou z klíčových úloh každého manažera. Stejně jako není možné dělat z pozice…
5 kroků k efektivní delegaci práce
Delegování práce, tedy její předávání jiným pracovníkům (často podřízeným pracovníkům), je jedním z …
V SAP Services zvýšili s pomocí technologií zákaznickou spokojenost na historické maximum
Moderní technologie přispěly k růstu spokojenosti zákazníků se službami SAP Services. K rekordním…
5 tipů, jak na efektivní time management během týmových porad
Týmové porady. Mnoho pracovníků (a dokonce i týmových manažerů) je nemá příliš v lásce. Častým…