Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Vedeme tým na dálku: Leden je měsíc pro sebereflexi
Začátek nového roku je vhodný čas, abyste si popřemýšleli o stylu, jakým vedete svůj vzdálený tým.…
Zkroťte své emoce a zvyšte si EQ
Emoční inteligence patří k nejčastěji zmiňovaným pojmům uplynulého desetiletí v souvislosti s…
Návyky jsou dobrým sluhou, ale zlým pánem lídrů
Když se snažíte stát lepším lídrem, musíte se zbavit některých špatných návyků a naopak si osvojit…
Práce na dálku není o penězích. Stojí a padá se vztahy
Náklady na nahrazení znalostního pracovníka se obvykle odhadují na 5násobek jeho mzdy. Proto byste…
Nebojte se zákaznické zkušenosti (2/2): Návod na úspěch
V předchozím článku jsme se dozvěděli, že zákaznická zkušenost je širší problematika než pouhý…
Simon Sinek: Kdo neumí komunikovat, nemůže být lídrem
Ani ty nejlepší nápady a strategie nemohou uspět, pokud jim nikdo nerozumí. Dobrému lídrovi proto…
Nebojte se zákaznické zkušenosti (1/2): Nepleťte si ji se zákaznickým servisem
Disney, Starbucks a Amazon jsou společnosti působící v různých odvětvích. Něco však mají společné:…
Nejčtenější články na Management News v roce 2016
Čeští manažeři se v uplynulém roce nejvíce zajímali o pružnou práci, obchodní strategie, rozvoj týmů…
Dobrý lídr nepřikazuje, ale inspiruje
Dobrý šéf a lídr věří svým lidem. Proto také vytváří prostředí, v němž mohou nejen uspět, ale i dále…