Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Nejčastější chyby, které dělají noví manažeři
Stát se manažerem a vést tým lidí je velká výzva. Manažer má řadu psaných i nepsaných povinností,…
Hlavní úkoly manažera v krizové situaci
Jsou to právě často krizové, extrémní nebo výrazně stresové situace, které ukážou, co ve vedoucím…
Jak poznat, že jste připraveni na manažerskou roli?
Čeká vás povýšení? Aspirujete na manažerskou roli nebo se chystáte založit vlastní podnik, ve kterém…
Pět znaků toxického managementu
Toxický management, tedy takový, který nedává prostor talentovaným pracovníkům, dusí potenciál…
Konflikt mezi pracovníky: Jak by jej měl manažer řešit?
Každý člověk je jiný, lidé mají různé názory a přístupy a tak se stává, že i v pracovních týmech…
Psaní deníku jako efektivní metoda rozvoje svých manažerských dovedností
Přemýšlíte nad tím, jak se stát lepším manažerem? Chcete na sobě pracovat, analyzovat své chyby a…
Posuňte se na manažerskou pozici pomocí jednoduchých pravidel
Pokud je vaším cílem stát se manažerem, případně se rýsuje možnost, že byste mohli být například…
Tři jednoduché kroky k získání důvěry svých podřízených
Ve vztahu manažera a jeho podřízených hraje zcela klíčovou roli oboustranná důvěra. Vedoucí týmu…
Jaké dovednosti z vás udělají skutečně dobrého lídra?
Být skutečně dobrým lídrem znamená být vzorem pro vaše podřízené, motivovat je a inspirovat je k …