Články z oblasti vzdělávání a poradenství
7 nápadů, jak namotivovat zaměstnance a vylepšit jejich pracovní morálku
Každý z nás občas potřebuje pomoci s motivací. Nejinak je tomu u pracovníků vaší společnosti. Ze…
Přijměte pozvánku na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030
Jak se mění zákazníci, jejich chování, potřeby, očekávání a jak na tyto změny reagovat? Konference …
Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019
Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní komunikaci, rychlost,…
Od zákaznické zkušenosti ke zkušenosti vlastních zaměstnanců
„Válka o talenty je u konce. Talent vyhrál,“ prohlásil už před pár lety světově uznávaný odborník na…
Lidé odchází i kvůli nedůslednému zaškolení – metoda TWI pomáhá fluktuaci zbrzdit
Společnost DMC management consulting představila v roce 2010 na českém trhu světově uznávanou…
Jak na změny chytře, s větším nadhledem a hlavně úspěchem?
Jak prosadit změny i přes odpor druhých? Jak docílit vzájemné spolupráce dvou firem v rámci…
Máme tu talenta – tak hlavně ho nevyplašit, ať nám chvíli vydrží
Chytrý, šikovný, zkušený a vaše volná pozice mu padne jako ulitá. Ulovili jste v rozvířených vodách…
Vedení změn: Co potřebujeme, abychom uspěli?
V tuto roční dobu má již většina společností své cíle a plány na příští rok hotové. Bývají plné…
Vést direktivně nebo zplnomocňovat. Víte, co vám přinese proaktivnější pracovníky?
Proaktivní přístup, iniciativa a drive – hesla, která vídáme v pracovních inzerátech, obvyklé…