Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Případ Tesly (1/2): Co se vlastně stalo?
Když se podíváte na graf ceny akcií Tesly, uvidíte dramatickou volatilitu. Tržní kapitalizace…
Řízení kreativity (2/2): Dvoustupňový režim
V předchozím článku jsme viděli první dva hlavní zdroje dynamiky pro činnost muzeí. Poznat tyto…
Vývoj produktu: Učte se rychle od svých (potenciálních) zákazníků
Rychlá zpětná vazba od zákazníka má pro vás obrovskou hodnotu. Dokonce i lidé, kteří si jsou jisti,…
Řízení kreativity (1/2): Jak špičková muzea sestavují své stálé výstavy
Tvůrčí svoboda a finanční životaschopnost – není snadné dosáhnout obojího naráz. Ta nejlepší muzea…
Zakladatelé: Nezbytnost pro úspěšný startup (2/2)
V předchozím článku jsme viděli, že počáteční tým zakladatelů je jádrem úspěchu každého startupu – a…
Zakladatelé: Nezbytnost pro úspěšný startup (1/2)
Co dělá tým skvělým? Musí v něm být jedinečné dovednosti i sdílené zkušenosti, které tým stmelí…
Proč radši než na intuici založit nákupní politiku na solidní vědě (2/2)
V předchozím článku jsme viděli, že pokud vás váš konkurent překoná v naskladňování dostatku zboží,…
Proč radši než na intuici založit nákupní politiku na solidní vědě (1/2)
Nedopusťte, aby vaše oddělení nákupu bylo ovládáno kognitivními zkresleními. To by bylo skvělé pro…
30 let posametového podnikání: Od frajerů ve velkých autech k seriózním dříčům
V 90. letech se lidé nadšení z nových svobod po hlavě vrhali do podnikání ve vidině rychlého…