Články z oblasti vzdělávání a poradenství
Práce na zákaznické zkušenosti nikdy nekončí (2/2)
V předchozím článku jsme viděli jeden příklad klasické posloupnosti: lidé začínají s dobrými úmysly,…
Práce na zákaznické zkušenosti nikdy nekončí (1/2)
Provinila se vaše organizace některým z následujících prohřešků v oblasti zákaznické zkušenosti?
Mezinárodní standardy finančního výkaznictví: Pravdivě, úplně a bez předsudků
V čem se liší Mezinárodní standardy finančního výkaznictví (IFRS) od Českých účetních standardů? Jak…
Dohazovačské služby (2/2): Jak funguje jejich trh
V předchozím článku jsme viděli, že aplikace pro online seznamování nemusejí mít motivaci k tomu,…
Dohazovačské služby (1/2): Proč byznys s láskou neprahne po inovacích
Společnosti hledající svým klientům vhodné životní partnery (typicky online seznamky) zpravidla…
Virtuální realita je tady: Ať vám neujede vlak
Virtuální realita (VR) není dobrá jen pro videohry. Může výrazně změnit například způsob, jakým…
Studie: Podnikové nakupování v roce 2025
V následujících letech dojde k významným změnám v obchodování mezi podniky, a to nejen v nákupním…
Studie: Vliv názvu firmy na její ekonomické výsledky
Může název firmy ovlivnit její ekonomickou výkonnost? To zjišťovali autoři nové studie think-thanku…
Digitální přestavba firmy (2/2): Digitální transformace
V předchozím článku jsme viděli, jak lze přistupovat ke změně byznys modelu firmy. Co budete…