Zdenka Vostrovská v Management TV: Strategický rozvoj společnosti 1.VOX, a.s. v orientaci na aktuální potřeby trhu

Vytisknout


V roce 1993 založila jako fyzická osoba vzdělávací agenturu VOX, která se postupně přetransformovala na akciovou společnost 1.VOX, a.s s ročním obratem několika desítek miliónů korun.

Během dvaceti let se veřejných či zakázkových kurzů společnosti 1.VOX a.s. zúčastnili zástupci více než 10 tisíc firem z ČR i zahraničí.

Tip pro diváky Management TV - nemáte čas sledovat celé video?

Klikněte na čas v závorce v popisu videa a dostanete se přímo na konkrétní téma uvedené na pravé straně.

[00:30] Dění na trhu vzdělávání v České republice.

[01:24] Důvod investice do vzdělávacích prostor ze svého.

[02:95] Poměr zakázkových kurzů s porovnáním veřejných kurzů.

[05:34] Směr trhu v oblasti hardových i zakázkových kurzů.

[08:00] Videokurzy ve společnosti 1. VOX.

[09:33] Přednosti firmy.

[10:30] Vývoj cenové politiky.

[12:21] Kurzy v oblasti manažerského rozvoje.

[13:34] Mladá generace dnes v porovnání s minulostí.

[15:42] Unikátní přidaná hodnota ve srovnání s konkurencí.

Ve videu hovoří

Obsah byl připraven ve spolupráci

Zaujal Vás tento článek? Objednejte si služby tohoto dodavatele na EduCity.cz a jako členové Klubu EduCity můžete získat něco navíc.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace