Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka

Bohumil Kuba se věnuje obchodu a zlepšování prodejních dovedností už téměř 25 let. Za roky praxe se setkal s různými typy zákazníků, úspěchy i neúspěchy. Své bohaté zkušenosti rád sdílí s účastníky kurzů společnosti Business Success, kde působí od roku 1996 jako trenér seminářů, konzultant a obchodník.

Ve společném rozhovoru jsme si povídali o jeho obchodní kariéře i názoru na změny v chování obchodníků i zákazníků během let. Zaměřili jsme se také na téma obchodní etiky a budování respektu u klientů. 

Tip pro diváky Management tv - nemáte čas sledovat celé video?

Klikněte na čas v závorce v popisu videa a dostanete se přímo na konkrétní téma uvedené na pravé straně.

[00:20] Základní schopnosti obchodníka v současné turbulentní době.

[01:45] Změny v přístupu obchodníků a chování zákazníků během let.

[03:03] Obchod ve službách versus obchod s fyzickými produkty.

[04:12] Zaručený „otvírák“ konverzace s potenciálním zákazníkem.

[06:32] Obchod je hra emocí.

[08:21] Naslouchání zákazníkovi - jaké informace od něj na schůzce získat?

[10:34] Příprava na obchodní schůzku.

[11:41] Tip, jak si dodat sebedůvěru pro aktivní obchodování. 

[13:55] Co obnáší obchodní etika?

[14:54] Neetické jednání zákazníka.

[16:17] Profesní příběh Bohumila Kuby: Z leteckého mechanika na lektora a obchodníka ve službách.

[18:18] Dlouhodobá motivace a uspokojení z obchodování. 

[19:29] Doporučení pro obchodníky, kteří prochází obdobím nezdaru. 

[21:04] Oblasti rozvoje a vzdělávání v oblasti obchodu.

Stáhněte si zvukový záznam videa ve formátu mp3.