» Další videa


Články z Management News

Jak poznat, že vaše interní týmová komunikace vázne – a jak to napravit

Jestliže v týmu nefunguje dobře interní komunikace, nemůže daný tým nikdy dosáhnout…

Návyky, díky kterým se vyhnete vyhoření

Pracovní vyhoření. Strašák nejen řadových pracovníků, ale i týmových manažerů. Jak se…

Josef Hajkr, Shine Consulting

Jak na vedení firmy v digitální době

Co se stane, když se zkušený lídr rozhodne udělat radikální krok a přenese celou…

„Ghostworking“: Proč mnoho pracovníků práci často pouze předstírá

Možná je to jenom „trendy“ výraz pro něco, co se dělo vždycky. Anebo je to skutečně…

Čtyři signály, že nejste dobrý vedoucí

Nikdo si nepřeje být špatný vedoucí. Ale každý manažer by měl mít i určitou míru…

18843253

Pět chyb, kterým se musí každý manažer vyhnout

Chcete být skutečně inspirujícím a efektivním lídrem, kterého jeho podřízení uznávají…

Ing. Bc. Jiří Jemelka, MBA

Když firmě dojde dech: Počet insolvencí v Česku roste. Jak se vyhnout stejným chybám?

Počet firemních insolvencí v České republice v roce 2024 vzrostl o 5 % a dosáhl…

4 důvody, proč si i v plném kalendáři najít čas na individuální schůzky s podřízenými

Manažeři bývají velmi zaneprázdnění lidé. Mají hodně povinností a musí odpovídat na…

» Další články naleznete na Management News

O Management tv Publikovat obsah Kontakt