HR News Management News Sales News HRtv Management tv Katalog profesionálů Rekvalifikuj.cz Meetings

Martin Kalenda v Sales TV: Nebezpečí zvané Sales Wurst, aneb Udělejte z odborníků zároveň dobré obchodníky


Martin Kalenda se po vystudování Lékařské fakulty mnoho let věnoval akutní a letecké medicíně. Z této praxe si bere velkou inspiraci i v poradenské činnosti. Jeho základním úkolem je péče o zdraví organizací. Pomáhá rozvíjet výkonnost obchodu, aniž by byla narušena rovnováha firmy. Dále se specializuje na řízení obchodu a nastavování nových způsobů komunikace se zákazníky.

Tip pro diváky - nemáte čas sledovat celé video?

Klikněte na čas v závorce v popisu videa a dostanete se přímo na konkrétní téma uvedené na pravé straně.

[00:57] Vyjádření pojmu Sales wurst.

[03:35] Management obchodních příležitostí.

[07:45] První kroky pro budování managementu obchodních příležitostí.

[09:03] Získávání nových zákazníků.

[10:55] Role koncového obchodníka.

[12:44] Nedostatek, který se ve vzdělávání obchodníků opakuje.

[14:42] Role dobrého konzultanta obchodních dovedností.

[16:22] Nastavení motivačních bonusů, systémů odměňování.

[18:44] Dostatečná motivace obchodníka.

[20:08] Řešení problémů, které nevznikají na obchodním oddělení. 

[21:28] Příklad úspěšného nastavení obchodních procesů u klienta.

Ve videu hovoří

Obsah byl připraven ve spolupráci

Zaujal Vás tento článek? Objednejte si služby tohoto dodavatele na EduCity.cz a jako členové Klubu EduCity můžete získat něco navíc.

Předchozí videa v sérii:

Následná videa v sérii:

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace